ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: ul. Mieczysława Mikuły 1, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1/4

Ilość etatów: 1

Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2018-02-22

Ogłoszono dnia: 2018-02-22 przez Janusz Grządko

Termin składania dokumentów: 2018-03-15 13:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Kierownik Środowiskowego Dom Samopomocy w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
     a) obywatelstwo polskie;
     b) pełna zdolność do wykonywania czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
         obywatelskich;
     c) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
        skarbowe;
     d) nieposzlakowana opinia;
     e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
     f) wykształcenia – spełnienie jednego z poniższych warunków
        - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich ,ekonomicznych wyższych studiów zawodowych , uzupełniających
          ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów ekonomicznych lub ekonomicznych studiow podyplomowych i
          posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
        - ukończonie średniej, policealna lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
        - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego.
     g) znajomość przepisów w zakresie: finansów publicznych,  rachunkowości, kodeksu postępowania administrayjnego, ustawy o
         samorządzie gminnym, kodeks pracy;
     h) biegła znajoność obsługi komputera oraz finansowych programów komputerowych.
b. Wymagania dodatkowe:
     a) umiejętność samokształcenia;
     b) umiejętność pracy w zespole;
     c) umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy na stanowisku;
     d) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych;
     e) kreatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
 
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowo-księgowej jednostki,
2) prowadzenie spraw kadrowych,
3) opracowanie zakładowego planu kont zgodnie a aktualnymi rozporządzeniami finansowymi,
4) organizacja prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-kadrowych,
5) sprawowanie kontroli wewnętrznej z zakresu rachunkowości i finansów nadzór nad
przestrzeganiem instrukcji procedur w/w dokumentów,
6) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych, również opis tych dokumentów,
7) opracowanie projektu budżetu,
8) opracowanie układu wykonawczego budżetu, kontrola jego realizacji, bieżąca jego
aktualizacja oraz monitorowanie postępu finansowego planów budżetowych,
9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i księgowej,
10) sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych,
11) prowadzenie i ewidencja zawartych umów i zapewnienie realizacji zobowiązań
wynikających z ich zawarcia,
12) bieżąca analiza dotacji,
13) prowadzenie spraw BHP,
14) sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS,
15) sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym,
16) terminowe sporządzanie sprawozdań GUS,
17) prowadzenie gospodarki składnikami majątkowymi,
18) rozliczanie inwestycji,
19) rozliczanie inwentaryzacji,
20) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego
stanowiska .
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

0%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys CV;
  2. list motywacyjny
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  5. kserokopie świadectw pracy w przypadku ich posiadania;
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  9. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy;
  10. inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-03-15 13:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzyrzeczu ul. Mieczysława Mikuły 1 z dopiskiem:,, Dotyczy naboru na stanowisko Główny Księgowy ŚDS w Międzyrzeczu ''w terminie do dnia 15 marca 2018r.
do godz. 13.00 (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne :list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia1997r. o ochronie danych osobowych (j.t.Dz.U. z 2016r. poz. 922 z pózn. zm. ) oraz ustawą z dn.21 listopada.2008r. o pracownikach samorządowych (j.t.Dz.U. z 2016r. poz.902 z pózn. zm.)”
c. Miejsce:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Międzyrzeczu
ul. Mieczysława Mikuły 1
66-300 Międzyrzecz
tel. 95 742 91 72

VII. Informacje dodatkowe:

Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę kwiecień 2018r.
Umowa o prace na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na okres 6 miesięcy i umową na czas określony – do 2 lat,
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania o naborze.
Informacja o wyniku będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu oraz na stronie www.bip.sdsmiedzyrzecz.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów pozostaną w dokumentacji Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzyrzeczu
« powrót do poprzedniej strony